04 augusti 2013

Vad jag har gjort idag!

Hejsan bloggen! ♥
Tänkte berätta vad jag har gjort idag. Idag så har två gäster kommit till oss :)
Vi grillade kött och hade det jättemysigt! Till efterrätt så åt vi kladdkaka toppad med jordgubbar och grädde! Sen cyklade jag runt lite med min lillasyster i kvarteret. Smart som man är så ska man cykla ner bland alla buskar och bränna sig på brännässlor.. Vi cyklade hem och spelade fotboll istället, haha ;)

Men nyss åt jag lite kvällsmat och just nu spelar jag sims 3 :)
Imorgon så ska jag åka och sola och bada med mamma och min lillasyster, det ska bli jättekul. ♥
Jag har fått lite färg men jag har också bränt mig lite, hehe ojdåå. :/
Nu är det lite sent och så men om jag orkar så ska jag faktiskt spela in en video! Jag vet att jag säger det ofta men aja.. Jag är lite lat när det gäller att redigera osv... Och sen när jag väl har gjort det så kommer videosarna aldrig upp. MEN JAG SKA SKÄRPA MIG! IZZA LYSSNA NU SKA DU LÄGGA UPP VIDEOS OK? OK?
Hahaha. Men jag ska försöka. Punkt slut.



Kolla vad jag åt till kvällsmat. ♥

Haha, galen som jag är så brukar jag ta lite kort på vad jag äter, eftersom att det är kul att fotografera, det blir så fint! :)

Kolla vad jag har ätit för gott under sommaren, man måste ju ändå få unna sig lite under sommaren.... ;)


Ojdå, nu är klockan redan 10 över 11. ..

Ses hörni! ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar