21 augusti 2013

Bloggning under skolvecka....

Hej!
När det är skola blir det ju mycket med läxor och ja..allt sånt. Sen så när man inte vet vad man ska blogga om så blir det ännu svårare, vad vill ni läsa om?
Vilka inlägg? Skulle vara guld värt om ni svarade!! :]
Både Wilma och jag har börjat 7 an och det är ganska fullt upp i skolan....


Imorgon så ska vi ta skolfoto och ni kommer få se min outfit och sminkning imorrn på morgonen!
Ska ha en grå svart sminkning som passar till min gråa tröja! ❤

Förresten! Kolla vilken fin fläta min kompis gjorde igår! :))

Nu ska jag bädda ner mig och läsa the hunger games! ❤

xoxo Izza ❤

3 kommentarer:

  1. Tips för att för att botta deppiga som jag </3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen sluta! ♥ Jag tycker du ska sätta på en asbra rockig låt, dansa det roligaste du kan och hoppa! HAHA
      Bjud över en vän och färga håret rosa också! ♥
      Hahaha.

      Kramar Izza

      Radera
  2. NAAJ inte färga :C

    SvaraRadera