09 augusti 2013

Izza tipsar! ♥

HEJSAN!
Nu tänkte jag göra ett ''Izza tipsar'' inlägg!
Så lets get started. ♥

NIVEA KRÄM!

Återfuktar superbra och jag tycker att den luktar jättegott! ♥
Jag köpte den för 12 kronor på Ö&B.



MASCARA FRÅN MAYBELLINE NEW YORK. 

Den gör fransarna långa och ger bra volym! Man blir inte svart under ögat av mascaran eller vad man ska säga. 
Kostar: Runt 119 kr


CONCEALER FRÅN GARNIER.

Jag bokstavligen ÄLSKAR denna concealer! Den täcker inte allt men den täcker ju! ♥
Kostar: 89 kr på City gross, köpte min på h&m för 50 :D


EYE LINER FRÅN H&M
Jättefin färg! Fin att ha i vattenlinjen. :) 
Kostar: 29.90 på h&m



SINGELÖGONSKUGGA FRÅN LUMENE
Suuuuuuperfin färg och en sån färg som är lite vardaglig lixom :) Ett stort tips!!
Kostar: Köpte den på rea = 31 kr. Vet inte annars. Har för mig hundra...

CONCEALERBORSTE FRÅN UBU
Asså OMG! Den bästa concealerborsten tycker jag. har inte testat någon annan men tror den är den bästa xD ♥
Kostar: Den var i ett sett som kostar runt 200.



Det var alla saker jag tipsar! Det finns ju fler saker som kommer i ett annat inlägg! 
Ha det så bra så ses vi. ♥
Ps, Ni har blivit dåliga på att kommentera. :( Vi vill veta vad just du där ute tycker och tänker om våran blogg! Så skriv vad ni vill ha för inlägg osv.. Vi vill verkligen ha tips! ♥









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar