10 augusti 2013

SVAR PÅ FRÅGESTUND!

Hej! Tänkte svara på frågestunden nu! Wilma fyller i sina svar på söndag!

1.Vilken färg skulle ni vara om ni var en gurka?
2.Vilket smink t.e.x Isadora Max factor vilket är ert favo märke?
3.Vilket smink kan ni inte leva utan?
4.Vad skulle ni att ett nytt smink t.e.x flygande mascara x3
GURKA BLOB

Svar: Izza:
1.Vilken färg skulle ni vara om ni var en gurka?: Jag skulle nog vara en rosa. ♥
2.Vilket smink t.e.x Isadora Max factor vilket är ert favo märke?: Hmm... Isadora, Maybelline new york och Lumene är mina favoriter!
3.Vilket smink kan ni inte leva utan?: Concealer xD
4.Vad skulle ni att ett nytt smink t.e.x flygande mascara x3: Hmm... Kanske ett puder som byter färg via omgivningen. T.ex: om man är i en skog blir man grön i ansiktet osv.. HAHA nee men jag vet inte :P

Wilma:
1.Vilken färg skulle ni vara om ni var en gurka? : Hmm.. Kanske en ljusblå :D <3
2.Vilket smink t.e.x Isadora Max factor vilket är ert favo märke? : Har flera: Maybelline new york, Isadora och MaxFactor
3.Vilket smink kan ni inte leva utan? : Mascara :P
4.Vad skulle ni att ett nytt smink t.e.x flygande mascara x3 : Jaadu, ingen aning haha :P :3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1. Vilka i hela världen är era förebilder?
2. Eran favoritartist?
3. Om ni var bär, vad skulle ni då vara?
4. Vilka bloggar läser ni?
5. Tack för mig ;D

Svar: Izza:
1. Vilka i hela världen är era förebilder?: Hm.. Har en förebild på youtube som är Bethany Mota. Sen vet jag inte om jag har någon mer...
2. Eran favoritartist?: Justin Bieber, Selena Gomez, Demi Lovato och många fler! :D
3. Om ni var bär, vad skulle ni då vara?: Ett hallon haha! :)
4. Vilka bloggar läser ni? : Bland annat nellieberntsson.se, misslisibell.se har skrivit fler här!
5. Tack för mig ;D : haha

Wilma:
1. Vilka i hela världen är era förebilder?: Hmm.. Asså jag vet inte direkt nån lixom som jag ser upp till jättemycket och det inte är nån artist
2. Eran favoritartist?: Justin Bieber, Selena Gomez, Ariana Grande och massor av fler, gillar dem flesta :)
3. Om ni var bär, vad skulle ni då vara?: En jordgubbe tror jag! :)
4. Vilka bloggar läser ni?: Jättesuper många men oftast, linnahlborg.se, misslisibell.se, nellieberntsson.se och fler.
5. Tack för mig ;D: Haha varsegod tack för frågorna!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. vad för smink använder ni mest?
2. Ni älskar justin bieber? <3
3. använder ni smink varje dag?
4. favvo färger?
5. favvo godis?
6. kommer inte på fler :)

Svar: Izza:
1. vad för smink använder ni mest?: Jag använder mest concealer, puder och mascara!
2. Ni älskar justin bieber? <3: Jaaa ♥
3. använder ni smink varje dag?: Nej inte varje.
4. favvo färger?: Rosa, lila, röd och vit. Tycker om blå också. Ja, vi kan säga att jag tycker om alla färger!
5. favvo godis?: Surt, lakrisbilar, bumlingar och saltlakrisgodis!
6. kommer inte på fler :) : Okej, tack för frågorna!

Wilma:
1. vad för smink änvänder ni mest?: Mascara, sen concealer, sen puder.
2. Ni älskar justin bieber? <3: Haha jaa!! :*
3. använder ni smink varje dag?: Nej inte på sommaren
4. favvo färger?: Alla men mest, Lila, blå, rosa, limegrön och orange!
5. favvo godis?: Choklad!!!! Om det räknas som godis?! :P Annars saltlakrits och surt.
6. kommer inte på fler :): Okej men tack! :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tack så jättemycket för frågorna! Vill ni ha fler frågor? Kommentera!


2 kommentarer:

  1. Varför svarade inte Wilma??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag skrev där uppe - hon svarar på söndag. :)

      xoxo Izza

      Radera