04 augusti 2013

Rewiew - UBU borstar

Hej. Tänkte göra en liten rewiew på mina UBU borstar som jag fick när jag fyllde år. ♥
Det var ett borstsett med 5 borstar.








Puderborsten. ♥

Den är jättebra! Den är len och det är lätt att applicera med denhära borsten!
+ att den är ju rosa ;)
Nummer 10


Foundationborsten. ♥
Den är ganska kompakt och den smetar ut foundationen jättebra.
Nummer 20

Concealerborsten. ♥

Det är den bästa som finns (asså jag har bara testat en men jag tror att denna slår alla)
Den är jättekompakt och det är jättelätt att applicera concealern då. Ett stort +
Nummer 21

Blendingborsten (?) ♥
(Hahaha svengelska..)
Den suddar ut ögonskuggan jättebra och den är helt enkelt bra.
Nummer 35


Och den sista borsten är den sneskurna! ♥
Jag använder inte sneskurna borstar så mycket men när jag väl använder denna så är den bra och den är jättemjuk hihi! Jag tycker om att den är så stor. :)
Nummer 31

Det var alla mina UBU borstar!
Jag ger detta borstsättet 10 hjärtan av 10 möjliga!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar