16 juli 2013

R.I.P Talia Joy Castellano

Imorse så dog Talia. Jag vet inte hur jag ska skriva det här. Jag är väldigt ledsen och så för jag har kollat på hennes youtube och instagram och inpererat mig rätt länge. Talia Joy Castellano var en 13 årig tjej med cancer, hon har kämpat jättemycket. Jag har typ följt henne och så länge. Jag är ingen sån direkt som brukar säga att jag hatar saker men i det här fallet gör jag det! JAG HATAR CANCER!!! Det är helt sjukt att det finns dem som kämpar med alla konstiga elaka sjukdomar! Men iallafall så är min största önskan just nu att ingen mer får eller har/haft cancer och dem som dör/ har dött av cancer lever upp igen! Hoppas att du har det bra i himlen Talia <3

Rest In Peace Talia du finns i mitt hjärta förevigt. <3  Just Keep Swimming.








///Wilma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar