23 juli 2013

Hissar och Dissar!

Tänkte göra ett inlägg där jag hissar/dissar olika produkter!

HISSAR
Jag hissar först min Foundation från Fit Me kollektionen! I nummer 15. Så lätt att applisera.


Sen så hissar jag min concealer från Garnier. Så bra!

Sen hissar jag denna concealerborste från UBU i nummer 21. Det finns ingen bättre kompaktare borste asså!



Det var allt jag ville hissa!

Dissar!👎
Detta nagellacket från Depend, visst. Jag var dum att lägga det i solen men ändå.
De bytte färg från skrikrosa tillorange? Whut?

Sen dissar jag starkt denna mascara från någon tidning. Klumpig...

Det sista jag dissar är denna ögonskuggs paletten. Superduperfina färger, men det kommer inte så mycket jag vill ha!
Kolla lixom. Det var den bruna!
Sen fassnar den inte på huden!

Har fler saker jag vill hissa/dissa. Men det blev tre av varje. 

xoxo Izza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar