16 juli 2013

NU MÅSTE VI HA FÖRSLAG!

HEJSAN SVEJSAN. :D
Haha.
Rak på sak: Eftersom vi är sjukt glada över att så pass många kollar våran blogg så vill vi ju ger er massor med inlägg! Men. Vad vill ni ha för inlägg?
Vi har frågat det många gånger men vi brukar inte få kommentarer när vi har frågat! Så om ni vill ha ett speciellt inlägg, kommentera och säg det då vetja!! Jättekul att veta vad ni vill ha! ♥
Så nu hoppas vi att det ramlar in kommentarer! ;)
Men en video vi vet att vi ska göra är en sminkkollektion(Wilma har ju gjort en) så det ska jag ju göra. Men det tar ett tag att redigera.

Obs! Tiden på våra inlägg stämmer inte alls! Försökte ändra det i detta inlägget så får vi se.
Om någon vet hur man ändrar det, kan ni skriva ett mejl till beautybywizzas@gmail.com

Istället för att göra små hauler hela tiden så kanske vi kommer börja med en kollektiv haul i slutet av månaden. Men vi kommer ändå lägga upp allt på bloggen men sen kommer allt i en video sen som jag och Wilma ska försöka göra tillsammans!
Ska ta lite kort nu på vad jag har köpt på senaste tiden eftersom jag är klar med en video som kanske kommer upp. Men så länge visar jag allt på bloggen eftersom vissa bara kanske kollar på Youtube?

Oj detta blev ett ovanligt långt inlägg, men om man jämför med andra bloggare's långa inlägg är detta ett kort, hihi!

Men nu blir det lite fotografering!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar