20 juni 2013

Mina parfymer

Hej, det blir ingen video utan jag visar alla i ett inlägg! Eller tycker ni om våra videos, ska vi fortsätta med det eller sluta? Kommentera!
Men i alla fall, nu ska jag visa mina parfymer!

Jag börjar med min helt klart favoritparfym som heter Someday och det är Justin Bieber's parfym.


När jag kollade runt lite på internet så hittade jag på kicks webbshop beskrivningen. Såhär skrev kicks:
''Topnoter: Mandarin, Päron och Vilda röda bär
Hjärtnoter: Jasmine, Näckros och Kokos orchidé
Basnoter: Sandelträ, Vanilj, Mjuk mysk''


Om man sammanfattar det så kan man nog beskriva parfymens doft lite fruktig! ♥




Den andra parfymen jag tänkte visa idag är från Star nature och har doften Kokos. Vad ska jag beskriva om doften?, att den luktar supergott! ♥






Den tredje parfymen är ifrån La Rive (Style) och heter jazzy. Den luktar supergott! Den luktar fräscht och så har den en doft av äppel tycker jag :)




Den fjärde parfymen är från Yves Rocher och är i lukten Strawberry. Asså den luktar verkligen jordgubb och jag bara älskar doften! ♥



Den femte är från H&M och har doften Pink Passion. Den luktar också fräscht och parfymen är lite ''tung''
så jag tar bara ett spray för den luktar starkt. ♥

Och sist men INTE minst så har jag en parfym som heter 5th avenue after five. (tror jag..)
Jag tycker sådär om doften, den är lite mer en vuxendoft tycker jag.
Såå, jag gillar den inte så mycket.. :(



Det var i alla fall alla mina parfymer, men jag har lite småtester och sånt men det är ju lixom inte ''riktiga och stora'' parfymer.
Sen har jag ju body splasch (stav) också men de är ju lite lättare än parfymer så det räknar jag inte som parfymer direkt.

Men hoppas ni gillade inlägget och kommentera här nere vad ni vill ha för inlägg och så för jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om.. 

Men vi ses ♥







3 kommentarer:

  1. Älskar faktiskt Someday <3 Den luktar jättegott!
    Girlfriend är inte lika bra som someday ;/

    SvaraRadera
  2. Ja visst luktar den gott ♥
    Jag tycker someday är mer fruktig ♥

    Mvh Izza

    SvaraRadera
  3. Vart köpte du la rive parfymen?

    SvaraRadera