17 juni 2013

Lite info!

Hej hejj på er! Just nu sitter jag här, inne på mitt rum, och skriver :D
Haha ne men jag tänkte bara berätta lite om dem senaste 2 veckorna.
Jag börjar med att säga att jag/min familj har en stor båt. Den ser ut såhär:













Och eftersom det är sommarlov så ska vi ut med den i två veckor, på båtsemester. Och då tänkte jag efter hur jag ska göra med det här med bloggningen. Och. Ja jag kommer uppdatera! Men. Inte varje dag, asså jag tycker det är såå kul att göra det och ska försöka så ofta jag kan. Men jag ska tjata på pappa att jag ska få ta med mig datorn och nått bredband bla bla bla... Men om inte så uppdaterar jag från mobilen eller nått sånt där :D För nackdelen är att det typ inte finns nått internet ute till havs och att när man lägger ut bilder från mobilen blir det så suddigt. Men iallafall hare bra!
Ps: Vi åker inte förens lördag morgon så jag ska uppdatera extra mycket dem sista dagarna!
Hejdå kram Wilma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar