23 juni 2013

Mina hårprodukter (shampoo, balsam, hårspray o sånt)

Heej!
Hoppas ni har haft en underbar helg :)
Jag ska lägga ut ett inlägg imorgon om mina hårprodukter, typ sånna saker som jag skrev i rubriken.. Men jag orkar inte göra det just nu för nu ska jag sova! :D Men snälla kommentera eftersom vi vet inte om vi har några läsare kvar! Det skulle betyda såååååååååååååå mycket asså!
Tänkte bara nämna att jag kommer inte kunna göra så ''jättebra'' inlägg från och med onsdag till nästa vecka, jag ska ut och resa. ''Jättebra'' inlägg menar jag med typ inte så långa och inte lixom med bilder och sånt.
Jag kommer nog bara skriva lite vad jag gör och sådär, eftersom jag vet inte hur jag lägger upp bilder från mobilen, hjälp?

Men när jag har kommit hem så har jag nog lite saker med mig hehe, så då blir det en haul!!
Förresten tycker ni om hauler? 

Men nu ska jag sova!
Godnatt sötizzar ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar